33 ani
Feminin
Chișinău
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
Ofer servicii de Payroll!!! Analiza financiară!, contabilitate. Ofer servicii la distanta sau cumul.
Bune abilități de time management, abilitate dobândită la OCN SEBO CREDIT SRL, ca rezultat a multor sarcinii de serviciu care trebuia fii date la anumite perioade;
Capacitate de multitasking – abilitate dobândită în urma experienței mele ca contabil la Remark Imobil SRL fiind nevoită să deservesc 3 clienți în același timp, cu diferite probleme.
Experiența profesională
Februarie 2024 - Prezent
10 luni
Senior, Accounting Business Division
I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners Business Services S.R.L
Chișinău
Calculul salariului si tot ce include acesta:
- Elaborarea raportului pentru statistică MUNCA-1;
- Elaborarea raportului IALS21;
- Evidența angajaților și actualizarea datelor în 1C (angajări, eliberări, modificări de funcție, salarii, scutire, departamente etc);
- Calcularea foilor medicale, concediilor anuale sau suplimentare, compensațiilor la eliberare și salariilor, etc.
Iunie 2023 - Februarie 2024
9 luni
Economist-contabil
Cartnord SRL
Chișinău
- Elaborarea raportului pentru statistică IND TS;
- Elaborarea raportului pentru statistică PRETIND;
- Analiza consumului de materie primă în procesul de producere a sacilor din hârtie;
- Calculația sinecostului pentru producerea sacilor de hârtie;
- Analiza rentabilității sacilor produși;
- Elaborarea raportului de îndeplinire a planului de producere;
- Calcularea rebutului acumulat în toate secțiile de producere;
- Alte rapoarte interne.
- Elaborarea raportului pentru statistică MUNCA-1;
- Elaborarea raportului IALS21;
- Evidența angajaților și actualizarea datelor în 1C (angajări, eliberări, modificări de funcție, salarii, scutire, departamente etc);
- Calcularea foilor medicale, concediilor anuale sau suplimentare, compensațiilor la eliberare și salariilor;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj.
Septembrie 2022 - Iunie 2023
10 luni
Contabil
Puratos - Mold SRL
Chișinău
- Prelucrarea extraselor bancare;
- Efectuarea plăților;
- Introducerea facturilor;
- Elaborarea raportului pentru statistică IND TS;
- Registru Procurărilor;
- Verificarea lunară a operațiunilor, facturilor;
- Evidența combustibilului;
- Reevaluarea conturilor bancare, plăților și avansurilor valutare;
- Crearea provizioanelor;
- Analiza creanțelor;
- Închiderea, analiza și verificarea lunară a tuturor operațiunilor efectuate pe cheltuieli;
- Evidența plăților și încasărilor.
Martie 2021 - Mai 2022
1 an 3 luni
Contabil
REMARK
Chișinău
- Încasarea, transmiterea sumelor de garanție și încheierea contractelor privind transmiterea sumelor de garanție;
- Încasarea comisioanelor, verificarea actelor de proprietate, emiterea Actului primire-predare a serviciilor, factura fiscală;
- Introducerea tranzacției în baza de date 1C;
- Verificarea extraselor bancare, decontărilor și introducerea cheltuielilor;
- Calcularea veniturilor și verificarea lor;
- Calcularea comisioanelor agenților;
- Elaborarea statisticei agenților, profitului, cheltuielilor pentru fiecare lună;
- Verificarea Registrului livrărilor;
- Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
- Introducerea datelor în registrul unic al MCC;
- Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
- Verificarea cu băncile a creditelor ipotecare eliberate clienților companiei;
- Evidența angajaților și timpului de muncă a acestora;
- Aprovizionarea cu consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, tehnică, s.a.
Martie 2018 - Iunie 2020
2 ani 4 luni
Contabil
Sebo Credit Srl
Chișinău
- Verificarea RMCC (deschiderea RMCC, închiderea RMCC, verificarea periodică, rapoartele fiscale, valoarea totală a rulajului înregistrat de la începutul anului de gestiune, Nota contabilă etc.);
- Radierea / înregistrarea echipamentelor de casă;
- Verificarea plăților zilnic să corespundă cu sistema de lucru și raportul de închidere;
- Verificarea cash-ului și elaborarea zilnică a raportului cu cash-ul existent pe sucursală;
- Verificarea zilnică a documentelor interne de deschidere și închidere a casierilor;
- Introducerea transferurilor bancare în sistema de lucru;
- Verificarea inopinată a sucursalelor;
- Închiderea și verificarea lunară a tuturor operațiunilor efectuate în cadrul casieriilor, terminalelor și transferurilor să corespundă cu sistema de lucru;
- Verificarea și depistarea diferențelor săptămânal, lunar și anual.
- Elaborarea instrucțiunilor interne de lucru cu aparatul de casă;
- Elaborarea instrucțiunilor interne referitor la corectitudinea efectuării plăților în sistemă;
- Elaborarea instrucțiunilor interne de lucru cu sistema de lucru;
- Verificarea registrul procurărilor;
- Arhivarea extraselor bancare împreună cu transferurile efectuate;
- Soluționarea manuală și depistarea problemelor legate de soft;
- Training cu operatorii noi;
- Verificarea registrului procurărilor;
- Corectarea în programa de lucru a veniturilor și plăților conform datelor din 1 C.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2013
ASEM
Facultatea: Finanțe și bănci
Specialitatea: Științe economice
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Remote
Programul de muncă
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".