Specialist/specialistă în Cancelarie

BC Energbank SA
Город: Кишинев
Образование: Колледж
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Misiunea postului:
Asigurarea desfășurării lucrărilor de secretariat în cadrul Băncii.
Principalele atribuții:

Organizează lucrările de secretariat;
Gestionează și asigură buna circulație a corespondenței, documentelor de intrare/ieșire și altor informații, conform proceselor și reglementărilor interne;
Asigurarea corectă a corespondenței destinată subdiviziunilor responsabile de executare;
Înregistrează în registrele electronice, scanarea și plasarea în sistemul electronic e-docs, precum și evidența corespondenței expediate prin oficiul poștal;
Pregătește documentele și oformează mapele pentru transmiterea lor în arhivă;
Asigură păstrarea și evidența documentelor și dosarelor din Cancelarie.

Cerințe față de candidat:

Cunoașterea excelentă a limbii română, limba engleză va constitui un avantaj;
Studii superioare, medii de specialitate;
Posedarea avansată a deprinderilor de lucru la computer şi alte mijloace tehnice necesare spre utilizare în procesul de exercitare a funcțiilor sale;
Cunoștințe de operare a programelor computerizate: Word, Excel, Internet.

Aptitudini:

Atenție la detalii, capacitatea de a reține volum mare de informații, rezistență la efort și stres, disciplină, responsabilitate, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.

Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.

Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul Energbank! E-mail: hr@office.energbank.com
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть