Office Manager - (limbi străine) clinică stomatologică
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
10000 MDL
График:
Полный рабочий день
Responsabilități:
Căutăm o persoana multilateral dezvoltată care să ne poată ajuta cu diverse sarcini organizatorice în cadrul clinicii:
coordonarea comunicării eficiente între director și angajații companiei;
coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe;
primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteia;
aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
sarcini de oficiu (fotocopiere, scanare, copertare);
îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe:
studii superioare sau medii finisate;
cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, plus italiana, engleza, franceza va fi un avantaj;
cunoştinţe operare PC (MS Office, internet) și alte programe specifice, interne.
Grafic de muncă:
luni-vineri 08:30-16:30 + 2 sâmbete pe lună 08:30-18:30
sau
luni-vineri 10:30-18:30 + 2 sâmbete pe lună 08:30-18:30
Salariul: 10000 lei.
Beneficii:
Tratamente la prețuri speciale pentru angajați și rudele acestora;
Loc de muncă în centrul Chișinăului, pe str. 31 August, cu conexiuni de transport spre toate sectoarele orașului;
Peste 80 de colegi plini de viață care vor avea grijă să nu te plictisești niciodată;
Cadouri / atenții la aniversarea zilei de naștere și aniversarea zilei de angajare;
Zonă de relaxare-terasă în afara clinicii;
Pizza party, narghilea party sau diferite party-uri tematice lunar, anual etc;
Telefon de serviciu.
Vă mulțumim pentru interes. Doar persoanele selectate vor fi telefonate.
Dacă ești interesat de oportunitate, trimite CV-ul la adresa: angajare.pb@gmail.com sau contactează-ne la nr. de telefon: 022991515.
Adresa: mun. Chișinău, str. 31 August 37/1.
Ne găsiți:
www.puntobianco.md
https://www.facebook.com/PuntoBianco.md
Telefon: 022 99 15 15
E-mail: angajare.pb@gmail.com
Căutăm o persoana multilateral dezvoltată care să ne poată ajuta cu diverse sarcini organizatorice în cadrul clinicii:
coordonarea comunicării eficiente între director și angajații companiei;
coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe;
primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteia;
aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
sarcini de oficiu (fotocopiere, scanare, copertare);
îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe:
studii superioare sau medii finisate;
cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, plus italiana, engleza, franceza va fi un avantaj;
cunoştinţe operare PC (MS Office, internet) și alte programe specifice, interne.
Grafic de muncă:
luni-vineri 08:30-16:30 + 2 sâmbete pe lună 08:30-18:30
sau
luni-vineri 10:30-18:30 + 2 sâmbete pe lună 08:30-18:30
Salariul: 10000 lei.
Beneficii:
Tratamente la prețuri speciale pentru angajați și rudele acestora;
Loc de muncă în centrul Chișinăului, pe str. 31 August, cu conexiuni de transport spre toate sectoarele orașului;
Peste 80 de colegi plini de viață care vor avea grijă să nu te plictisești niciodată;
Cadouri / atenții la aniversarea zilei de naștere și aniversarea zilei de angajare;
Zonă de relaxare-terasă în afara clinicii;
Pizza party, narghilea party sau diferite party-uri tematice lunar, anual etc;
Telefon de serviciu.
Vă mulțumim pentru interes. Doar persoanele selectate vor fi telefonate.
Dacă ești interesat de oportunitate, trimite CV-ul la adresa: angajare.pb@gmail.com sau contactează-ne la nr. de telefon: 022991515.
Adresa: mun. Chișinău, str. 31 August 37/1.
Ne găsiți:
www.puntobianco.md
https://www.facebook.com/PuntoBianco.md
Telefon: 022 99 15 15
E-mail: angajare.pb@gmail.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳