Manager achizitii
Dispozitive medicale SRL
№11619229, 2 сентября 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 10 000 До 12 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Responsabilități:
o Gestionarea procesului de participare a companiei la procedurile de achizitii publice.
o Monitorizeaza website-urile oficiale si identificarea anunturilor privitoare la contractele de achizitii publice.
o Analizarea documentatiei de atribuire publicata
o Identificarea bunurilor solicitate in cadrul documentatiilor de atribuire si pregatirea documentelor necesare indeplinirii tuturor cerintelor.
o Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, completarea formularelor aferente si redactarea ofertei.
o Depunerea la sediul autoritatii contractante a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie.
o Solicitarea de clarificari si intocmirea contestatiilor cu privire la documentatia de atribuire/comunicarea privind rezultatul procedurii.
o Raspunderea la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante pe parcursul derularii procedurii de atribuire.
o Urmarirea continuua a modificarilor legislative privind achizitiile publice.
Cerințe:
* Studii superioare într-un domeniu relevant
* Cunoașterea limbii române, engleze și ruse
* Experiența într-un domeniu relevant va constitui un avantaj
* Utilizator confident PC (Internet, e-mail, MS Office, alte aplicații office)
* Lipsa antecedentelor penale;
* Rezistenta la sarcini repetitive si stres;
* Punctualitate și organizare
Oferim:
- salariu atractiv
- lucru in echipa tinara și activă
- loc de munca stabil într-o companie cu experiență de peste 15 ani
- condiții de muncă într-un oficiu modern echipat confortabil
- perspective de crestere.
o Gestionarea procesului de participare a companiei la procedurile de achizitii publice.
o Monitorizeaza website-urile oficiale si identificarea anunturilor privitoare la contractele de achizitii publice.
o Analizarea documentatiei de atribuire publicata
o Identificarea bunurilor solicitate in cadrul documentatiilor de atribuire si pregatirea documentelor necesare indeplinirii tuturor cerintelor.
o Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, completarea formularelor aferente si redactarea ofertei.
o Depunerea la sediul autoritatii contractante a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie.
o Solicitarea de clarificari si intocmirea contestatiilor cu privire la documentatia de atribuire/comunicarea privind rezultatul procedurii.
o Raspunderea la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante pe parcursul derularii procedurii de atribuire.
o Urmarirea continuua a modificarilor legislative privind achizitiile publice.
Cerințe:
* Studii superioare într-un domeniu relevant
* Cunoașterea limbii române, engleze și ruse
* Experiența într-un domeniu relevant va constitui un avantaj
* Utilizator confident PC (Internet, e-mail, MS Office, alte aplicații office)
* Lipsa antecedentelor penale;
* Rezistenta la sarcini repetitive si stres;
* Punctualitate și organizare
Oferim:
- salariu atractiv
- lucru in echipa tinara și activă
- loc de munca stabil într-o companie cu experiență de peste 15 ani
- condiții de muncă într-un oficiu modern echipat confortabil
- perspective de crestere.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳