Expert consultant responsabil de achiziții publice

Banca Națională a Moldovei №15234190, 6 марта 2025
Город: Кишинев
Образование: Высшее
Опыт работы: От 3 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Scopul Direcției achiziții și management contracte:
Asigurarea unui mediu eficient și legal de achiziții de bunuri, servicii și lucrări pentru necesitățile BNM, inclusiv monitorizarea elaborării și executării corespunzătoare a planului de achiziții, raportarea activității, aliniate la obiectivele și atribuțiile DAMC, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
Obiectivele postului:

Organizarea activității sale în modul în care DAMC să aducă plus valoare sporită BNM.
Aplicarea calităților de onestitate, integritate, profesionalism, competență și eficiență sporită.
Contribuirea la asigurarea unui mediu constructiv, progresiv și amiabil de conlucrare în cadrul Direcției, cu subdiviziunile BNM și persoanele terțe relevante (juridice și fizice).
Gestiunea eficientă a timpului și a sarcinilor de muncă, organizare și responsabilitate sporită.
Inițiativă pentru formularea de propuneri/soluții noi întru asigurarea legalității activității.
Perfecționare și dezvoltare profesională continuă.
Valorificarea experienței dobândite prin transferul rezultativ al cunoștințelor specifice activității sale către angajații Direcției, alți responsabili din cadrul subdiviziunilor BNM.

Cerințe minime obligatorii:

Studii superioare în domeniul juridic sau economic-financiar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obţinute în Republica Moldova). În cazul unui calificativ mai mic de 8, condiţia este întrunită dacă candidatul are o experienţă în domeniul solicitat de minim 6 ani. Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţară si/sau instituţiile de invăţămînt respective;
Experienţă de minim 3 ani în domeniul achizițiilor publice;
Cunoştinţe în domeniul achizițiilor publice și să cunoască legislația în vigoare a Republicii Moldova aferentă achizițiilor publice, precum și ariei de activitate a BNM;
Competenţe digitale de operare a calculatorului la nivel de bun utilizator și posedarea medie/avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel, Power Point etc.;
Competenţe lingvistice: cunoaşterea limbii române la nivel avansat; cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu/avansat
Competențe în limita prevederilor legale și cadrului normativ.

Abilități, competențe și atitudini:

Auto organizatorice, auto motivare, de a activa eficient în echipă.
Gândire logică, ordonată, constructivă și creativă, tact și pricepere, perseverență.
Orientare spre rezultate, identificarea soluțiilor legale și corecte;
Comunicare verbală și în scris, putere de convingere.
Capacitatea de a lua decizii, de a-și argumenta punctul de vedere;
Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate. rezistență la efort și stres, atenție la detalii și să nu repete aceleași erori.
Abilități de autoverificare și autoperfecționare profesională continuă.
Să nu aibă antecedente penale.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

Experienţă specifică în domeniul achizițiilor publice la autorități contractante în ultimii 5 ani.

Principalele atribuții funcţionale:

Contribuie la aplicarea corectă și uniformă în cadrul BNM a legislației și actelor normative de reglementare a achizițiilor publice.
Monitorizează procesul de elaborare, coordonare, semnare, modificare a planurilor de achiziții și exercită controlul executării conforme, raportării și arhivării acestora.
Oferă suportul necesar pentru organizarea și derularea procedurilor de achiziție în BNM, astfel încât activitatea Direcției să fie orientată spre rezultate și, preponderent, achizițiile derulate și finalizate să nu atragă după sine contestații.
Exercită funcțiile de secretar al grupului de lucru, precum și alte atribuții indicate de managerul Direcției în conformitate cu legislația în vigoare, obiectivele și specificul activității Direcției, inclusiv activități de logistică și arhivare.

Beneficiile oferite de BNM:

Experiență profesională într-o bancă centrală
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
Mediu de muncă modern și prietenos
Flexibilitate în programul de muncă
Pachet salarial competitiv
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști

Termen-limită: 18 martie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 143 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Bibliografia:

Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr.548-XII din 21.07.1995;
Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015;
Actele normative în vigoare în domeniul achizițiilor publice, aprobate prin Hotărârile Guvernului Republicii Moldova.
Ordinele Ministrului Finanțelor în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
Связаться без CV
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено