Brand manager
№4681717, 17 января 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe:
- Experiență de minim 2 ani în domeniul promovării medicamentelor și suplimentelor alimetare;
- Cunoaşterea limbii române și ruse (engleza va fi un avantaj);
- Operare PC: Word, Excel, internet (nivel avansat);
- Abilitați excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
- Gândirea strategică;
- Orientare către necesitățile clientului;
- Dinamism, implicare, fire optimistă;
- Abilități de organizare și planificare, punctualitate;
- Permis conducere categoria B;
- Disponibilitatea automobil personal va constitui un avantaj;
- Disponibilitatea deplasări.
Responsabilitati:
- Informarea clienților şi a potențialilor clienți despre produsele oferite;
- Promovarea și vînzarea produsului;
- Elaborarea portofoliului de clienți şi urmărirea dezvoltării de noi parteneriate;
- Identificarea și implementarea canalelor de distribuție;
- Organizarea evenimentelor de marketing;
- Asigurarea necesarului de materiale pentru promovarea produselor;
- Întocmirea de rapoarte cu privire la evoluțiile şi prognozele pe piață;
- Negocierea contractelor de vânzare-cumparare cu clienții;
- Indeplinirea altor activitați conexe vânzarilor.
Oferim:
- Salariu + % din vânzări;
- Pachet social;
- Training-uri profesionale, deplasări;
- Oportunitatea de creştere profesională.
Persoanele interesate pot expedia pînă pe data de 27 ianuarie 2017 CV-ul cu poză la adresa de e-mail : info@pharmony.md
Numai CV-le cu poza aplicantului vor fi examinate, iar persoanele selectate vor fi contactate.
- Experiență de minim 2 ani în domeniul promovării medicamentelor și suplimentelor alimetare;
- Cunoaşterea limbii române și ruse (engleza va fi un avantaj);
- Operare PC: Word, Excel, internet (nivel avansat);
- Abilitați excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
- Gândirea strategică;
- Orientare către necesitățile clientului;
- Dinamism, implicare, fire optimistă;
- Abilități de organizare și planificare, punctualitate;
- Permis conducere categoria B;
- Disponibilitatea automobil personal va constitui un avantaj;
- Disponibilitatea deplasări.
Responsabilitati:
- Informarea clienților şi a potențialilor clienți despre produsele oferite;
- Promovarea și vînzarea produsului;
- Elaborarea portofoliului de clienți şi urmărirea dezvoltării de noi parteneriate;
- Identificarea și implementarea canalelor de distribuție;
- Organizarea evenimentelor de marketing;
- Asigurarea necesarului de materiale pentru promovarea produselor;
- Întocmirea de rapoarte cu privire la evoluțiile şi prognozele pe piață;
- Negocierea contractelor de vânzare-cumparare cu clienții;
- Indeplinirea altor activitați conexe vânzarilor.
Oferim:
- Salariu + % din vânzări;
- Pachet social;
- Training-uri profesionale, deplasări;
- Oportunitatea de creştere profesională.
Persoanele interesate pot expedia pînă pe data de 27 ianuarie 2017 CV-ul cu poză la adresa de e-mail : info@pharmony.md
Numai CV-le cu poza aplicantului vor fi examinate, iar persoanele selectate vor fi contactate.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳