Administrator/manager
cabinet de imagistica
№3910734, 19 мая 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilităţi:
- Angajăm persoana energică, comunicabilă, responsabilă, flexibila, cu abilitati de lucru in echipa si independent
- Cu abilitati analitice si organizatorice
- Persoana capabila de a forma, motiva, monitoriza o echipă;
- Persoană care va urma şi implimenta toate standardele si procedurile companiei;
- Persoana responsabilă, organizată, cu capacitatea de a-i organiza pe subalterni;
- Persoana orientată spre rezultate positive (in crestere) spre atingerea obiectivelor companiei
- Controlul respectării regulilor si calitatii rezultatelor oferite clientului
Abilităţi:
- Studii superioare
sau medii medicale
- Experienţă în domeniul administrativ este preferential, dar nu obligatoriu (training în domeniu va fi asigurat)
- intocmire rapoarte si situatii in Excel;
- preluare si directionare apeluri telefonice
- primire, directionare si gestionare corespondentei on-line
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax
- alte activitati de birou
- Limba de comunicare: romana, rusa obligatoriu / engleza – optional
- Cunoaşterea calculatorului.(Microsoft Office, Word, Exel, Power Point)
- Persoană cu iniţiativă şi loială.
- Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul cu o fotografie recenta la adresa de e-mail: medinaermurache@gmail.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
- Angajăm persoana energică, comunicabilă, responsabilă, flexibila, cu abilitati de lucru in echipa si independent
- Cu abilitati analitice si organizatorice
- Persoana capabila de a forma, motiva, monitoriza o echipă;
- Persoană care va urma şi implimenta toate standardele si procedurile companiei;
- Persoana responsabilă, organizată, cu capacitatea de a-i organiza pe subalterni;
- Persoana orientată spre rezultate positive (in crestere) spre atingerea obiectivelor companiei
- Controlul respectării regulilor si calitatii rezultatelor oferite clientului
Abilităţi:
- Studii superioare
sau medii medicale
- Experienţă în domeniul administrativ este preferential, dar nu obligatoriu (training în domeniu va fi asigurat)
- intocmire rapoarte si situatii in Excel;
- preluare si directionare apeluri telefonice
- primire, directionare si gestionare corespondentei on-line
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax
- alte activitati de birou
- Limba de comunicare: romana, rusa obligatoriu / engleza – optional
- Cunoaşterea calculatorului.(Microsoft Office, Word, Exel, Power Point)
- Persoană cu iniţiativă şi loială.
- Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul cu o fotografie recenta la adresa de e-mail: medinaermurache@gmail.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳