Administrator al centrului educațional
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 7000 До 15000 MDL
График:
Полный рабочий день
Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.
Ce abilități e nevoie?
Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
Punctualitate;
Organizare;
Disciplină executorie și performanţă;
Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
E-mail: hr@sah.md
Tel: 022 817 642
Ce abilități e nevoie?
Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
Punctualitate;
Organizare;
Disciplină executorie și performanţă;
Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
E-mail: hr@sah.md
Tel: 022 817 642
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳