CV № 410410 din 26 septembrie 2024
Administrator, operator, recepționist

age 22 ani

Feminin

address Chișinău

5 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine



- Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a comunica eficient cu clienții, colegii
- Adaptabilitate și flexibilitate: Capacitatea de a ma adapta la schimbări și de a-mi ajusta prioritățile în funcție de nevoile organizației
- Abilități de rezolvare a problemelor: Capacitatea de a identifica, analiza și rezolva problemele într-un mod eficient și creativ
- Orientare către clienți: Capacitatea de a oferi servicii excelente clienților și de a le satisface nevoile și așteptările într-un mod profesionist și prietenos.
- Abilități tehnice: Competențe tehnice sau digitale relevante pentru domeniul specific de activitate sau pentru utilizarea unor programe sau echipamente specifice.
- Capacitatea de lucru în echipă: Abilitatea de a lucra eficient și armonios cu colegii pentru atingerea obiectivelor comune ale organizației.
- Învățare continuă: Dorința și capacitatea de a învăța lucruri noi și de a-mi dezvolta constant competențele și cunoștințele pentru a-mi îmbunătăți performanța și a contribui la succesul organizației.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Comunicarea cu clienții, lucru în CRM, lucru în echipă 1 an

Experiența profesională

Iunie 2023 - August 2024
1 an 3 luni

Recepționista

Royal Thai Spa

Chișinău

Comunicarea cu clienții, lucru în CRM, lucru în echipă

În calitate de recepționist într-un salon de masaj thailandez, responsabilitățile mele au fost diverse. Am fost primul punct de contact pentru clienți, oferindu-le o primire călduroasă și informativă. Am gestionat programările, asigurându-mă că fiecare client primește serviciul la timpul potrivit. De asemenea, am răspuns la telefoane și la întrebările clienților, explicându-le serviciile disponibile și prețurile. Am avut grijă de aspectele administrative, cum ar fi gestionarea plăților și a documentelor necesare. Pe lângă acestea, am menținut ordinea și curățenia în zona recepției și am oferit suport echipei de masaj pentru a asigura o experiență plăcută și relaxantă pentru clienți. De asemenea sunt bine cunoscută cu CRM, și pot lucra în el

Competențe

Interacțiunea cu clienții, lucru în echipă

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Comunicare

Domeniile dorite

Drept / Juridic Office / Secretariat Call-center / Back-office

Studii: Superioare incomplete

Studiez la moment

USM

Facultatea: Drept

Specialitatea: Drept

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Part-time

Flexibil

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".