28 ani
Masculin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Manager de servicii pentru clienți orientat spre rezultate, cu peste 5 ani de experiență în identificarea și gestionarea cerințelor clienților pentru a îmbunătăți satisfacția și loialitatea acestora. Apt în optimizarea proceselor de suport prin automatizare, integrare CRM și management riguros al asigurării calității pentru a spori eficiența serviciilor. Priceput în gestionarea proiectelor independente și în conducerea echipelor colaborative pentru a depăși constant țintele de performanță.
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Ianuarie 2021 - Prezent
3 ani 11 luni
Șef departament Suport Clienti
Xor
Chișinău
- Stabilirea obiectivelor echipei conform obiectivelor companiei.
- Reducerea timpului de răspuns cu 50% prin automatizarea procesului de onboarding folosind softu-rile Hubspot, Trello și Gmail.
- Gestionarea și automatizarea CRM-urilor precum Hubspot, Pipedrive și Freshworks.
- Colaborare cu echipa de IT și planificarea sprinturilor.
- Instruirea noilor membri ai echipei.
- Dezvoltarea bazei de cunoștințe cu întrebări frecvente și articole de suport tehnic care au redus timpul necesar pentru a răspunde la întrebările clienților.
Iunie 2019 - Ianuarie 2021
1 an 8 luni
Agent Suport Clienti
Xor
Chișinău
- Configurare și depanare a integrării între ATS/CRM-ul clientului și sistemul nostru.
- Colectarea solicitărilor de funcționalități ale clienților și asigurarea implementării lor.
- Monitorizarea și susținerea adoptării software-ului nostru conform planurilor clienților.
- Instruirea, mentoratul și oferirea de recomandări pentru clienți.
- Gestionarea escalărilor și situațiilor dificile cu clienții.
- Am acționat in calitate de canal de informații între clienții noștri și ATS/CRM-uri.
- Dezvoltarea unui sistem de evaluare a clienților pentru a identificat și adresa cerintele clienților într-un timp cit mai scurt.
Ianuarie 2018 - Iunie 2019
1 an 6 luni
Reprezentant Servicii Clienți
International Travel Network
Chișinău
- Comunicarea cu consolidatorii sau companiile aeriene.
- Procesarea schimburilor și a rambursărilor.
- Rambursarea biletelor parțial utilizate și a taxelor.
- Corectarea greșelilor complexe ale agenției.
- Gestionarea comunicării cu clienții în cazurile de retururi.
- Menținerea unui registru curat al cazurilor gestionate prin CMS/e-mail.
- Lucrul cu cereri de investigație incomplete.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Nativ
Engleză Fluent
Domeniile dorite
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Full-time
Part-time
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".