PT
QA Manual Tester

age 28 ani

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Manager de servicii pentru clienți orientat spre rezultate, cu peste 5 ani de experiență în identificarea și gestionarea cerințelor clienților pentru a îmbunătăți satisfacția și loialitatea acestora. Apt în optimizarea proceselor de suport prin automatizare, integrare CRM și management riguros al asigurării calității pentru a spori eficiența serviciilor. Priceput în gestionarea proiectelor independente și în conducerea echipelor colaborative pentru a depăși constant țintele de performanță.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Multitasking 6 ani
Lucru în echipă 6 ani
Adaptabilitate 6 ani
XML 5 ani
Hubspot 5 ani
Twilio 5 ani

Experiența profesională

Ianuarie 2021 - Prezent
3 ani 11 luni

Șef departament Suport Clienti

Xor

Chișinău

Xor
Hubspot Trello Twilio Greenhouse XML Lucru în echipă Abilități de cercetare Cunostințe avansate de calculator Multitasking Adaptabilitate Gsuite

- Stabilirea obiectivelor echipei conform obiectivelor companiei.
- Reducerea timpului de răspuns cu 50% prin automatizarea procesului de onboarding folosind softu-rile Hubspot, Trello și Gmail.
- Gestionarea și automatizarea CRM-urilor precum Hubspot, Pipedrive și Freshworks.
- Colaborare cu echipa de IT și planificarea sprinturilor.
- Instruirea noilor membri ai echipei.
- Dezvoltarea bazei de cunoștințe cu întrebări frecvente și articole de suport tehnic care au redus timpul necesar pentru a răspunde la întrebările clienților.

Iunie 2019 - Ianuarie 2021
1 an 8 luni

Agent Suport Clienti

Xor

Chișinău

Xor
Hubspot Trello Twilio API Swagger Cloudflare Postman XML Lucru în echipă Multitasking Adaptabilitate Curiozitate

- Configurare și depanare a integrării între ATS/CRM-ul clientului și sistemul nostru.
- Colectarea solicitărilor de funcționalități ale clienților și asigurarea implementării lor.
- Monitorizarea și susținerea adoptării software-ului nostru conform planurilor clienților.
- Instruirea, mentoratul și oferirea de recomandări pentru clienți.
- Gestionarea escalărilor și situațiilor dificile cu clienții.
- Am acționat in calitate de canal de informații între clienții noștri și ATS/CRM-uri.
- Dezvoltarea unui sistem de evaluare a clienților pentru a identificat și adresa cerintele clienților într-un timp cit mai scurt.

Ianuarie 2018 - Iunie 2019
1 an 6 luni

Reprezentant Servicii Clienți

International Travel Network

Chișinău

International Travel Network
Lucru în echipă Capacitatea de a lucra sub presiune Abilități de cercetare Serviciu și suport pentru clienți Multitasking Învățare rapidă Abilități de comunicare Adaptabilitate Atenție la detalii

- Comunicarea cu consolidatorii sau companiile aeriene.
- Procesarea schimburilor și a rambursărilor.
- Rambursarea biletelor parțial utilizate și a taxelor.
- Corectarea greșelilor complexe ale agenției.
- Gestionarea comunicării cu clienții în cazurile de retururi.
- Menținerea unui registru curat al cazurilor gestionate prin CMS/e-mail.
- Lucrul cu cereri de investigație incomplete.

Competențe

Lucru în echipă Capacitatea de a lucra sub presiune Abilități de cercetare Abilități avansate de calculator Serviciu și suport pentru clienți Multitasking Învățare rapidă Hubspot Trello Tester de asigurare a calității Debugging Adaptabilitate Curiozitate

Limbi

Română Nativ

Rusă Nativ

Engleză Fluent

Domeniile dorite

Call-center / Back-office IT, Tech

Preferințe pentru job

Locul de muncă

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Programul de muncă

Full-time

Part-time

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".