Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului
Premier Energy Distribution

17 aprilie 2025

Chișinău
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Alătură-te echipei Premier Energy în Moldova şi contribuie la dezvoltarea talentelor!
Responsabilităţi principale ale funcţiei:

Coordonează procesul de analiză a necesitaților de instruire şi dezvoltare a talentelor în cadrul companiei;
Coordonează în cooperare cu subdiviziunile elaborarea planurilor de dezvoltare a personalului conform cerințelor funcțiilor şi nevoilor de dezvoltare profesională şi personală ale angajaţilor;
Identifică şi promovează acţiuni de instruire în pas cu tendinţele actuale din domeniu, în funcţie de necesităţile companiei, inclusiv soluții digitale pentru dezvoltarea competențelor angajaților;
Planifică, implementează şi monitorizează programele de formare profesională, inclusiv prin platforme de instruire online;
Participă la selectarea şi contractarea acțiunilor de instruire organizate şi prestate de consultanții externi;
Asigură raportarea instruirilor realizate, conform necesităţilor interne sau externe de raportare.

Competenţe şi abilităţi pentru candidatul(-a) potrivit(-ă) funcţiei:

Diplomă de licență a unei facultăți în domeniul de resurselor umane/psihologie/științe economice;
Experienţă în domeniul resurselor umane/dezvoltarea angajaţilor;
Abilităţi de comunicare eficientă şi de implicare a părţilor interesate;
Proactivitate, orientare spre inovaţie, abilităţi de networking professional şi conectare cu tendinţele actuale din domeniu;
Gândire strategică în dezvoltarea competenţelor oganizaţionale;
Cunoştinţe în legislaţia muncii şi practici moderne de HR (vor constitui un avantaj);
Competenţe avansate de comunicare în limba română (scris şi vorbit);
Competenţe avansate de comunicare în limba engleză (scris şi vorbit);
Cunoaşterea limbii spaniole (va constitui un avantaj).

În echipa noastră vei beneficia de:

Un loc de muncă prietenos familiei în care punem accent pe un echilibru sănătos între viața profesională şi personală;
Susținem angajații şi familiile lor prin diverse beneficii sociale acordate angajaților şi prin activitățile dedicate copiilor angajaților;
Regim de muncă flexibil, 39 ore săptămânal, cu începerea activității între 07.45-08.30 şi finalizarea între 17.00-17.45, 8h 15 min. de luni până joi (1 oră pauză de masă), în zilele de vineri – program de muncă redus de 6h (fără pauză de masă);
Asistență medicală facultativă şi asigurare contra accidente;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, team building-uri.

Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului, Chișinău”.
Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 aprilie 2025
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut