Ofițer antifraudă

BC Energbank SA
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 3 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Suntem în căutarea unui Ofițer antifraudă pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și serviciilor noastre bancare. Rolul principal al Ofițerului antifraudă este dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor anti-fraudă.
Principalele atribuții:

Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor antifraudă;
Asigurarea măsurilor necesare prevenirii, identificării, evaluării și raportării fraudelor interne si externe;
Investigarea cazurilor de fraudă sau suspiciuni de fraudă, identificate sau raportate de către clienții interni și externi;
Dezvoltarea schemelor de fraudă, cu scopul prevenirii acesteia;
Monitorizarea și analiza tranzacțiilor financiare pentru a detecta activități suspecte și potențiale fraude;
Oferirea de suport și instruire angajaților băncii în vederea identificării și raportării activităților frauduloase;
Realizarea rapoartelor periodice privind activitatea antifraudă și prezentarea acestora conducerii;
Colaborarea cu echipele de securitate, IT și conformitate pentru a asigura un mediu sigur și conform cu reglementările în vigoare;
Participarea în cadrul procesului anual de evaluare a riscurilor.

Beneficii:

Autonomie în luarea deciziilor;
Angajare oficială și pachet social avantajos;
Acces la cursuri gratuite de dezvoltare personală;
Oportunitatea de a beneficia de credite preferențiale;
Sistem de bonusare pentru performanțe remarcabile;
Consolă de jocuri PlayStation pentru momente de relaxare;
Cafea și ceai disponibile în birouri.

Cerințe față de candidat:

Studii superioare în domeniu economic, juridic;
Experiență de minim 3 ani în domeniul prevenirii și investigării fraudei, preferabil în sectorul financiar-bancar;
Cunoștințe solide despre reglementările și standardele în vigoare privind prevenirea și combaterea fraudei;
Abilități excelente de analiză și atenție la detalii;
Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
Perseverență, rezistență la efort și stres;
Conduită morală și profesională;
Spirit de inițiativă și dezvoltare profesională continuă;
Cunoașterea la nivel de utilizator avansat a sistemului operațional Microsoft Windows și a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
Limba engleză va constitui un avantaj.

Dacă ai experiența și abilitățile necesare și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate! E-mail: hr@office.energbank.com
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide