Customer Experience Manager
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Această funcție implică gestiunea și îmbunătățirea experienței generale a clienților Grupului de Companii Felicia. Managerul Experință Clienți va fi persoana responsabilă pentru crearea și implementarea strategiilor menite să asigure o experință unică pentru clienți.
Ce vei face?
Vei implementa principiile experință clienți.
Vei gestiona comunicarea internă a companiei.
Vei gestiona eficiența proceselor de comunicare cu clienții, inclusiv prin intermediul canalelor online și offline.
Vei monitorizarea și analizarea feedback-ului clienților pentru identificarea punctelor forte și a aspectelor ce necesită îmbunătățire.
Cerințe:
Cunoașterea limbei engleze (vei participa la traininguri internaționale desfășurate în limba engleză).
Studii superioare.
Orientarea spre client.
Dacă ești interesat de această ofertă, expediază-ne CV-ul tău, la adresa: hr@felicia.md.
Pentru mai multe detalii apelează: 060547447 E-mail: hr@felicia.md
Telefon: 060547447
Ce vei face?
Vei implementa principiile experință clienți.
Vei gestiona comunicarea internă a companiei.
Vei gestiona eficiența proceselor de comunicare cu clienții, inclusiv prin intermediul canalelor online și offline.
Vei monitorizarea și analizarea feedback-ului clienților pentru identificarea punctelor forte și a aspectelor ce necesită îmbunătățire.
Cerințe:
Cunoașterea limbei engleze (vei participa la traininguri internaționale desfășurate în limba engleză).
Studii superioare.
Orientarea spre client.
Dacă ești interesat de această ofertă, expediază-ne CV-ul tău, la adresa: hr@felicia.md.
Pentru mai multe detalii apelează: 060547447 E-mail: hr@felicia.md
Telefon: 060547447
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳