Coordonator calitate, Secția Dezvoltare si Supervizare Retail, Departamentul Retail Network Management
OTP Bank S.A.
№14839000, 14 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ce ai de făcut:
Monitorizarea înregistrării centralizate a reclamațiilor în aplicația dedicată a Băncii, cu privire la serviciile oferite de bancă, parvenite prin diferite canale, conform DNI în vigoare;
Gestionarea procesului de pregătire a proiectelor de răspuns de către subdiviziunile responsabile a reclamațiilor recepționate spre analiză;
Elaborarea proiectelor finale de răspuns la reclamații, inclusiv în baza proiectelor prezentate de subdiviziunile responsabile;
Monitorizarea evoluţiei în timp a reclamaţiilor recepționate de Bancă;
Participarea, în caz de necesitate, la întâlnirile programate cu clienţii care au înaintat reclamaţii;
Furnizarea către angajații Băncii a training-urilor pentru îmbunătățirea abilităților de tratare a reclamațiilor clienților;
Formularea propunerilor cu referire la îmbunătățirea calității serviciilor în baza analizei reclamațiilor;
Promovarea principiilor calităţii şi urmărirea acţiunilor de îmbunătăţire pentru neconformitățile identificate în baza reclamațiilor primite de la clienții băncii;
Participarea în acțiuni de promovare a calității și cele dedicate îmbunătățirii sistemului de management al calității.
Vom aprecia să ai:
Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
Experiență în gestiunea vânzărilor produselor şi serviciilor bancare va constitui un avantaj;
Studii superioare cu profil juridic sau economic;
Cunoaștere aplicațiilor interne ale Băncii va constitui un avantaj;
Cunoașterea aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
Cunoașterea limbii română, rusă, engleză va constitui un avantaj;
Orientare spre rezultat și spre client.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcția pentru care candidezi)
022 812 196 E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 196
Monitorizarea înregistrării centralizate a reclamațiilor în aplicația dedicată a Băncii, cu privire la serviciile oferite de bancă, parvenite prin diferite canale, conform DNI în vigoare;
Gestionarea procesului de pregătire a proiectelor de răspuns de către subdiviziunile responsabile a reclamațiilor recepționate spre analiză;
Elaborarea proiectelor finale de răspuns la reclamații, inclusiv în baza proiectelor prezentate de subdiviziunile responsabile;
Monitorizarea evoluţiei în timp a reclamaţiilor recepționate de Bancă;
Participarea, în caz de necesitate, la întâlnirile programate cu clienţii care au înaintat reclamaţii;
Furnizarea către angajații Băncii a training-urilor pentru îmbunătățirea abilităților de tratare a reclamațiilor clienților;
Formularea propunerilor cu referire la îmbunătățirea calității serviciilor în baza analizei reclamațiilor;
Promovarea principiilor calităţii şi urmărirea acţiunilor de îmbunătăţire pentru neconformitățile identificate în baza reclamațiilor primite de la clienții băncii;
Participarea în acțiuni de promovare a calității și cele dedicate îmbunătățirii sistemului de management al calității.
Vom aprecia să ai:
Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
Experiență în gestiunea vânzărilor produselor şi serviciilor bancare va constitui un avantaj;
Studii superioare cu profil juridic sau economic;
Cunoaștere aplicațiilor interne ale Băncii va constitui un avantaj;
Cunoașterea aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
Cunoașterea limbii română, rusă, engleză va constitui un avantaj;
Orientare spre rezultat și spre client.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcția pentru care candidezi)
022 812 196 E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 196
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳