Administrator
Centru de imagistica dentara
№3924580, 23 mai 2016
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilităţi:
- Angajăm persoana energică, comunicabilă, responsabilă, flexibila, cu abilitati de lucru in echipa si independent
- Cu abilitati analitice si organizatorice
- Persoana capabila de a forma, motiva, monitoriza o echipă;
- Persoană care va urma şi implimenta toate standardele si procedurile companiei;
- Persoana responsabilă, organizată, cu capacitatea de a-i organiza pe subalterni;
- Persoana orientată spre rezultate positive (in crestere) spre atingerea obiectivelor companiei
- Controlul respectării regulilor si calitatii rezultatelor oferite clientului
Abilităţi:
- Studii superioare
- Experienţă în domeniul administrativ este preferential, dar nu obligatoriu (training în domeniu va fi asigurat)
- intocmire rapoarte si situatii in Excel;
- preluare si directionare apeluri telefonice
- primire, directionare si gestionare corespondentei on-line
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax
- alte activitati de birou
- Limba de comunicare: romana, rusa obligatoriu / engleza – optional
- Cunoaşterea calculatorului.(Microsoft Office, Exell, Power Point)
- Persoană cu iniţiativă şi loială.
- Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul cu o fotografie recenta la adresa de e-mail: medinaermurache@gmail.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
SALARIUL OFERIT 7500 LEI
- Angajăm persoana energică, comunicabilă, responsabilă, flexibila, cu abilitati de lucru in echipa si independent
- Cu abilitati analitice si organizatorice
- Persoana capabila de a forma, motiva, monitoriza o echipă;
- Persoană care va urma şi implimenta toate standardele si procedurile companiei;
- Persoana responsabilă, organizată, cu capacitatea de a-i organiza pe subalterni;
- Persoana orientată spre rezultate positive (in crestere) spre atingerea obiectivelor companiei
- Controlul respectării regulilor si calitatii rezultatelor oferite clientului
Abilităţi:
- Studii superioare
- Experienţă în domeniul administrativ este preferential, dar nu obligatoriu (training în domeniu va fi asigurat)
- intocmire rapoarte si situatii in Excel;
- preluare si directionare apeluri telefonice
- primire, directionare si gestionare corespondentei on-line
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax
- alte activitati de birou
- Limba de comunicare: romana, rusa obligatoriu / engleza – optional
- Cunoaşterea calculatorului.(Microsoft Office, Exell, Power Point)
- Persoană cu iniţiativă şi loială.
- Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul cu o fotografie recenta la adresa de e-mail: medinaermurache@gmail.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
SALARIUL OFERIT 7500 LEI
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳